сряда, август 13, 2008

training day

Днес сънят беше голям. Един друг свят, където изпробваш истините, които знаеш.

И Пепси беше там. Спомням си не него, а неговия Здравко, който подрежда неща като за снимка и който обича и гали котетата наоколо. Всичко това ми се стори ниско в съня.

Бях заета да изпробвам други неща.

Бяхме тълпа от души, която бавно и методично се изкачваше към върха. Аз обаче избрах друг път, тръгнах по коридори и стълбища. После полетях и стигнах до най-горе. По-високо от мястото, за където се бяхме запътили. Дали ще умра, ако скоча, попитах се и направих стъпката надолу. Е, умрях. Осъзнах го и видях, че съм (без)смъртна.

После започнах отново.
Исках да проверя дали жената е жена на мъжа, въобще как работи тази връзка.

И много други неща имаше, за съжаление не помня. Обаче ми хареса това сбито виждане за различните животи.

Няма коментари: