сряда, януари 14, 2009

в стара комедия бях

Тези дни, предполагам чисто от температурите навън, имах хрема. Мислех си как непременно трябва да си направя един-два литра сокче от ябълки, моркови и цвекло. Идеята явно доста ме беше завладяла, защото вчера сънувах, че отивам на пазар за въпросните плодове.

Купих каквото трябва и радостна се качих в камиона, в който ме чакаше Севи. Беше един от онези стари сини камиони с открита каросерия, един дядо щеше да ни закара някъде си. Тъкмо потеглихме, когато аз внезапно се сетих, че съм забравила цвеклото си на паважа отвън. Скочих в движение и отидох да си го взема.

Намирахме се в стар каменен град с павирани стръмни улички. Видях цвеклото да ме чака недалеч, но тъкмо когато се доближих до него, то се търкулна по стръмното. Хукнах да го гоня, като междувременно Севи и дядото объркаха камиона, за да ме пресрещнат и вземат отново. Тичах, тичах след цвеклото и аха да го стигна, то сменяше посоката или увеличаваше скоростта.

Видях цялата ситуация като в стара комедия, чух даже весела италианска музичка, страшен саундтрак. Осъзнавах, че съм като във филм и трябва да спра да тичам насам-натам, но цвеклото само ми бягаше!

Събудих се и познайте какво направих! - отидох на пазар и купих ябълки, моркови и... цвекло! :-)

4 коментара:

Анонимен каза...

Аз пък те сънувах отново! В неделя. Беше сърдита, сред много гости. Действието се развиваше в едно апартаментче, в чиято спалня лежеше високо момче с чуплива коса. Смяташе се, че това е Архитекта (без да съм наясно с точната връзка помежду ви). Каза, че е роден през 1978 г. И толкова! Краткотрайна памет в следствие на сънна депривация...

К :)

Бистра каза...

хаха, много весело :-)
но друг архитект ще да е бил, моят нито е висок, нито има дълга коса, нито е роден '78

поздрави сърдечни, к :-)

Анонимен каза...

Усмихв и за теб!

К :)

почивки лято 2012 в турция каза...

това става често в съня тичаш, бягаш, а неможеш да хванеш или да стигнеш, или търсиш и неоткриваш, сънищата са олицетворение на реалността и небива да се подценяват, за съжаление много хора ги подценяват и не си всимат поука, затова немирните сънища ги измъчват; поздрави и до скоро, приятен ден на всички