неделя, март 09, 2008

друга аз

Напоследък спя при господин Грива и имам интересни наблюдения - например че някои пози предразполагат към сънища за архитектура, хахаха.
Всъщност спането е такова тайнство, че никакви записваници и съновници не мога да обяснят.

Тази сутрин попаднах в много странно пространство. Умът ми беше буден и ясно разсъждаваше. Даже можех да контролирам тялото си - отварях широко очи, но не се събуждах.

Първо сънувах, че държа ръцете на архитекта и лекичко ги целувам. Той също целуна моите. И после - ах, беше толкова силно! - докосна корема ми и някак отвори нов прозорец там. Преживяването беше толкова силно, че имах чувството, че нещо наистина ще ми стане и исках да се събудя, обаче не можех.

После имаше втори сън. Вървях в един зоопарк и гледах пилетата. Знаех, ама истински знаех, че съм работила там (той беше в Щатите), гледах пилетата и си спомнях колко много пъти съм ги хранила. Бях някакво друго аз. В съня си потърсих земната памет и с изненада установих, че в никакъв американски зоопарк не съм работила, дори не съм ходила точно в този. Но онова аз, което бях, знаеше.

Няма коментари: