четвъртък, октомври 27, 2005

always coca-cola

Всяка вечер сънувам поне 5-6 съня и на сутринта ми се въртят някакви неща в главата, но много бързо ги забравям.
А много честно ми се случва, докато съм в полусън, да започна да говоря разни неща, които обикновено започват с "и въпреки това" или "а от друга страна" - кратки отнесени изречения, все едно продължавам разговори, провели се кой знае кога.


Снощи ни водиха целия клас (но се оказа, че там са и Еми, Лина (която си беше боядисала косата тъмна и беше много хубава) и Боби) на някакъв моноспекракъл, ама бяха объркали нещо местата и аз трябваше да седна сама (тоест без познати около себе си).
До мен седеше един пич, на който му беше толкова скучно, че заспа и се гушна в мен. Не го събудих, а и аз го гушнах.
След известно време се видяхме, той ме помнеше, хвана ме за ръка и ме заведе на морето.
Гмуркахме се и плувахме под водата като в реклама на Кока-Кола.
Спомням си цветовете...

Няма коментари: