четвъртък, октомври 20, 2005

one giant leap

Снощи се случи нещо много важно, може би най-голямото нещо, случвало ми се досега!
Започна в третия живот, продължи във втория – в съня ми, но без да се пречупи, а сега е тук… В живота “наяве”!
Или всъщност може би през цялото време е в едно друго измерение…

Когато стана, нещо освободи смеха и реакциите ми!
Бях като отвързана!

И съвсем спокойно, без каквито и да било усилия, излязох от егото. Часове наред него го нямаше, пусна ме. Въобще не трябваше да се боря…
То всъщност се оказа едно много добро его. :-)

Ето! Нещата не бива да се случват трудно, когато времето дойде, всичко става самичко…
Това е ненасилието.

Ей, колко криворазбрано е всичко...

==========================================

Не мога да повярвам, че се случи!
Изкачих(ме) огромно стъпало… И осъзнах всичко.
Колко странно изглежда написано.

Ще ида до Orange да си купя онзи черен тефтер, но вместо с демоните, ще се занимавам с изкачените стъпала.
Някак по има смисъл. :-)

Няма коментари: