петък, април 07, 2006

енергии и нови сетива

С Йошка се запътихме към един магазин тип бакалия, от онези старите с големи метални черни решетки. Отпред имаше градинка, където забелязах група... същества, които стояха и си говореха.

Влезохме да си напазаруваме, но имаше голяма опашка. Отнякъде се появи един старец, нещо средно между жив човек и скелет, хвана ме за врата и ме завъртя в някакъв вихър от черната му енергия. Всичко около мен изчезна, не знам колко време ме е нямало. Беше толкова силно и страшно.
Опитах се да се освободя от него и накрая успех. В следващият момент той хвана Йошка и с нея явно се случи същото, гледах лицето й, знаейки, че точно преди секунди с мен се е случило същото и че съм изглеждала по абсолютно същия начин.
Пусна я й нея и излезе, след малко излязохме и ние.

Съществата навън ни нападнаха. Тук вече загубих Йошка. Отново попаднах в този водовъртеж от тъмни енергии, толкова по-силни от мен. Аз се опитвах да се пазя, гледах, но не виждах. В този момент осъзнах колко малка работа ми вършат очите, че тук става въпрос за друг вид зрение, което ми е необходимо, за да оцелея. И не знам как, но стана - отключих някакви други свои сетива.

После помня единствено, че много летях, а съществата си отидоха.

Няма коментари: