сряда, януари 03, 2007

кариес

Много сънища напоследък, но не ги помня.
И много преживявания имам в полусън, когато спя с господин Грива. (И той също има, толкова е хубав, когато си приказва нещо, когато диша странно или нещо такова :-))

Снощи сънувах, че съм в кабинета на Страхил, а господин Грива и майката на Страхил (която всъщност е зъболекарка) ме чакат долу. Бързахме, но аз исках набързо да си проверя зъбите. Имаше един мъж с бяла престилка, който ми разгледа устата и аз някакси също виждах вътре.
"Имаш кариес", каза. "Искаш ли да го скъся?"
"Ъхъ", отговорих без да бъда много сигурна какво точно има предвид.

Той взе инструмента и бръкна вътре в кариеса. Видях, че извади нещо черно, което имаше тооолкова ужасен вкус, метален и тежък.

"Боже, трябва спешно да си направя пломба", помислих си.

Няма коментари: