петък, юли 06, 2007

отвътре

Ах, снощи се случи нещо невероятно! :-)
Бяхме у Васко и аз осъзнавах тялото си. What can you soften беше положението.

Изведнъж изпитах невероятното желание да застана в една конкретна асана, към която нямах нищо специално. Даже не помня някога да съм я правила.

Е, направих я и влязох в някакво друго съзнание.
Първо осъзнах всеки дискомфорт, всяка нередност и те просто изчезнаха.
Влязох в тялото. Отвътре. Забравих външните очертания и това, което на практика знам. Бях вътре. Усещането е съвсем различно и все пак безкрайно познато. Защото явно се случва всяка вечер, когато заспивам.

То не беше точно заспиване даже.
Изведнъж влязох някъде, не знам дали да го наричам сън. Чух някакви звуци и осъзнах, че вече не съм в стаята на Васко. Уплаших се. Много се уплаших.
Бях като сляпа, всичко беше черно и аз само чувах.

После, не знам колко време е минало, изведнъж тялото ми подскочи. Излязох от асаната и се събудих.
Огледах се. Васко и Севи спяха. Тихо се обух и си отидох вкъщи.

Заспах по същия начин - някак отвътре.

1 коментар:

Анонимен каза...

Бистре,
това, което си изпитала наистина е красиво - защото е нещо ново, но ценно като..опит:)хмм..СЪНИЩАТА са ми любима тема на разговор:)))) но нека първо кажа основното, което се сетих, като прочетох постинга ти ->
предполагам, знаеш за астралното пътуване и за разликата между него и съня?:)няма да се впускам в подробности, защото няма смисъл, ако ги знаеш тия нещица, да ги говоря и аз:) Но ми направи впечатление, че не знаеш точно дали е било сън или нещо друго...е, при всеки е различно, но поне при мен когато тялото ми се разтресе, все едно падам, или минавам през няколко слоя от енергия, или някой ме разтърсва да се събудя, е..тогава със сигурност е било нещо като астрално стопаджийство ;)
за сънищата -> ще комент-вам в някой друг пост, че тоя стана много дълъг:P