събота, септември 09, 2006

първият немой сън! :-)

Снощи спешно трябваше да напиша един имейл и към 5.00am се промъкнах в стаята на Светли и включих монитора.
Прец цялото време се опасявах да не го събудя и се стараех да бъда тиха.

По едно време така се уплаших, защото той започна да си пука пръстите.
Насън, както забелязах една идея по-късно.
Фю!

Сега го попитах дали помни какво е сънувал снощи.
"Не, аз никога не си помня сънищата", каза. "Много рядко сънувам."
"Според мен сънуваш, обаче не си спомняш."
"Аа, преди около месец сънувах един сън и още си го спомням."
"Я кажи!"
"Ами бях на купон, ама много странно - не познавах никого, а мен всички ме познаваха. Влиза бате Бойко и сяда на масата, всички познава, мен също, говорихме си и той със зловеща усмивка започна да разказа как в МВР приели закон, че ако хванат някого пиян, му взимат книжката за седмица, да си помисли хубаичко. После му я връщат, но ако го хванат втори път, му я взимат завинаги. И той, такъв весел, обяснява, а аз си викам: "Леле!". Много откачен сън беше."

Тъкмо да го питам нещо и...

"Олеле, трябва да съм 8.30pm на Попа, закъснях, бъързо, бъързо!" (това става в 8.22pm)
И излезе, де.

Няма коментари: