петък, януари 11, 2008

съновник

Виждам, че има една постоянна бройка хора, които всеки ден проверяват писала ли съм тук, а аз все не го правя.

Вчера получих прекраасен dream kit - истинска писалка, хихи, колко вълнуващо, тефтерче с Ван Гог, където да записвам, и проверен съновник. :-)

Вчера с човека, който ми направи горния подарък, дълго мислихме за торти. (Приготвям нещо и deadline-ът е утре. :-)) Той каза, че сигурно цяла нощ ще сънува торти и това ме разсмя.

Да, обаче се случи на мен. :-)
Хрумна ми някаква гениална идея и в съня си казах, че непременно трябва да запомня. (за съжаление не :-))

идея велика ако ти хрумва в съня, значи трябва по-малко да занимаваш околните със собствените си проблеми и преживявания

(нацуп)

1 коментар:

dro каза...

хихи, интересен ъгъл на гледане предлага този съновник ;Р